INFOLINIA 801 005 801

A Decrease font size. A Reset font size. A Increase font size.

Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Szukaj we wpisach
Szukaj w stronach
  • Fundusz
    • O funduszu
    • Czym się kierujemy?
    • Fundusz w liczbach
    • Media o Funduszu
    • Kalendarium Funduszu
    • EPPARG – najwyższe standardy i zobowiązania
  • Renta dożywotnia
    • Czym jest renta dożywotnia?
    • Zalety
    • Dla Kogo?
    • Srebrna Linia
    • Pytania i odpowiedzi
    • Emerytura z nieruchomości – możliwości
    • Umowa o dożywocie – wzór
    • Promocja „2000 zł na wiosenne potrzeby”
  • Pytania i odpowiedzi
  • NASI KLIENCI
  • Kontakt
  • Fundusz
    • O funduszu
    • Czym się kierujemy?
    • Fundusz w liczbach
    • Media o Funduszu
    • Kalendarium Funduszu
    • EPPARG – najwyższe standardy i zobowiązania
  • Renta dożywotnia
    • Czym jest renta dożywotnia?
    • Zalety
    • Dla Kogo?
    • Srebrna Linia
    • Pytania i odpowiedzi
    • Emerytura z nieruchomości – możliwości
    • Umowa o dożywocie – wzór
    • Promocja „2000 zł na wiosenne potrzeby”
  • Pytania i odpowiedzi
  • NASI KLIENCI
  • Kontakt

Blog

  • You are here:
  • Aż 91% Klientów wystawiło Funduszowi oceną dobrą i bardzo dobrą
  • WYLICZ RENTĘ
    ZŁÓŻ WNIOSEK
    SKONTAKTUJ SIĘ
    WIĘCEJ INFORMACJI

Aż 91% Klientów wystawiło Funduszowi oceną dobrą i bardzo dobrą

  • Maj 31, 2019 /
  • Autor Piotr Jakubowski /
  • Fundusz Hipoteczny
  • 2
  • 1 Polubienia

W Funduszu Hipotecznym DOM wierzymy, że naszym najlepszym ambasadorem jest zadowolony Klient i z tego powodu co roku przeprowadzamy kompleksowe badanie satysfakcji naszych Klientów. Badanie to realizowane jest w formie telefonicznej ankiety, a szansę na wyrażenie swojej opinii otrzymują wszyscy Klienci Funduszu, którzy zgodzą się odpowiedzieć na nasze pytania. W tym roku ankiety zaczęliśmy przeprowadzać w marcu, a teraz możemy już podzielić się ich wynikami.

Pytając o powody zawarcia umowy renty dożywotniej  aż 51% naszych klientów wskazało na swoją złą sytuację finansową, którą z pomocą świadczenia rentowego chcieli poprawić; blisko 36% zadeklarowało, że są samotni i nie mają bliskiej rodziny, której chcieliby zostawić posiadaną nieruchomość w spadku, zaś 12% – chciało po prostu mieć więcej pieniędzy na dodatkowe wydatki czy przyjemności. Sam proces zawarcia umowy notarialnej z Funduszem aż 90% Klientów ocenia bardzo dobrze (79%) lub dobrze (11,5%).

A jak Klienci ocenią sam Fundusz Hipoteczny DOM? – Kolejny rok z rzędu możemy pochwalić się, że ponad 90% naszych Klientów ocenia nas bardzo dobrze i dobrze, co świetnie obrazuje poniższy wykres.

Wiele firm na polskim rynku do mierzenia satysfakcji i lojalności klientów stosuje wskaźnik NPS
(z angielskiego „Net Promoter Score”) – w celu jego obliczenia klientom zadawane jest jedno proste pytanie: W skali od 0 do 10, na ile prawdopodobne jest, że polecisz daną firmę  swojemu znajomemu? Wyniki NPS mieszczą się na skali od -100 do +100, a wskazania powyżej 50 powszechnie uważane są za doskonały wynik. Dlatego też bardzo cieszymy się, że udało nam się utrzymać ten wskaźnik na bardzo wysokim poziomie wynoszącym w tym roku 63.

2 KOMENTARZY

Wojciech
  • Cze 13 2019
  • Odpowiedz
Jestem dopiero od niedawna, ale nie widzę minusów
Wojciech
  • Cze 13 2019
  • Odpowiedz
Na 10. Nawet już znalazłem chętnego sąsiada. Jeszcze musi uzgodnić z córką. Ale to szczegół bo córka wszystko ma włącznie z mieszkaniem.

SKOMENTUJ Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 pozostało znaków

Najnowsze wpisy
    • 91% Klientów Funduszu dobrze ocenia współpracę z naszym ekspertem

      Posted: Marzec 30, 2021
    • Do 2031 roku globalny rynek hipoteki odwróconej urośnie trzykrotnie

      Posted: Luty 2, 2021
    • Już ponad 15 milionów złotych trafiło do seniorów

      Posted: Styczeń 5, 2021
    • Zapraszamy do lektury świątecznego numeru "ŻYCIA SENIORA"

      Posted: Grudzień 15, 2020
Scroll
FUNDUSZ HIPOTECZNY DOM
Fundusz Hipoteczny DOM S.A. jest największą i najdłużej funkcjonującą na polskim rynku instytucją powołaną do wypłacania dożywotniej renty hipotecznej Seniorom.
info@funduszhipoteczny.pl
infolinia: 801 005 801
infolinia: 530 000 344
telefon: +48 22 100 50 00
Fundusz Hipoteczny DOM
ATRIUM PLAZA, al. Jana Pawła II 29
00-867 Warszawa
FUNDUSZ
  • O FUNDUSZU
  • ZASADY DOBRYCH PRAKTYK
  • FUNDUSZ W MEDIACH
OFERTA
  • KALKULATOR
  • RENTA DOŻYWOTNIA
  • PYTANIA I ODPOWIEDZI
  • CZYM JEST ODWRÓCONA HIPOTEKA
AKTUALNOSCI
  • NASZE AKTUALNOŚCI
  • NASZE OFERTY PRACY
  • ŻYCIE SENIORA
BIULETYN INFORMACYJNY

Zapisz się do Biuletynu i otrzymaj bezpłatnie Przewodnik po Rencie Dożywotniej.

@2020 Fundusz Hipoteczny DOMPolityka Prywatności Relacje Inwestorskie Nota Prawna Dla mediów
  • Życie Seniora
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda